CPM γόνατος

Τo CPM γόνατος είναι μια συσκευή που εκτελεί συνεχή παθητική κίνηση κάμψης και έκτασης στο κάτω άκρο. Ο θεραπευτής προγραμματίζει το χρόνο το εύρος και την ταχύτητα κίνησης ηλεκτρονικά, με απώτερο στόχο το γόνατο του ασθενούς, να αποκτήσει τόσες μοίρες όσες και το υγιές, χωρίς πόνο και με ασφάλεια.

Το cpm εφαρμόζεται σε:

ολική αρθροπλαστική γόνατος

μετά από χειρουργείο χιαστού

κάταγμα πλατώ

κάταγμα επιγονατίδας

σε οστεοαρθρίτιδα για αναγέννηση χόνδρου

μετά από ακινητοποίηση του γόνατος με γύψο (αγκύλωση )

CPM ώμου

Το CPM ώμου το χρησιμοποιούμε για την αποκατάσταση του ώμου σε πρώιμο στάδιο είτε μετά από μία χειρουργική επέμβαση είτε μετά από μία παρατεταμένη ακινητοποίηση της άρθρωσης λόγο τενοντίτιδας, περιαρθρίτιδας, τραυματισμός στροφικού πετάλου και άλλα

Το  CPM ώμου  το χρησιμοποιούμε συνήθως μετά από χειρουργεία όπως:

Αποκατάσταση του τενόντιου πετάλου στροφέων του ώμου

Κατάγματα

Ακρωμιοπλαστική

αρθροπλαστική ώμου

Κινητοποίηση άρθρωσης υπό νάρκωση

Βλάβες του επιχείλιου χόνδρου

TECAR

Tecar

Το Tecar δημιουργεί μια φυσιολογική ενεργοποίηση στους εσωτερικούς ιστούς του σώματος μέσω τριών αντιδράσεων μικροκυκλοφορία, αγγειοδιαστολή και αύξηση της θερμοκρασίας.

Ποια είναι τα οφέλη;

Μειώνει τον χρόνο αποθεραπείας επιταχύνοντας τους φυσικούς μηχανισμούς επούλωσης του οργανισμού. Αποφεύγει τις παρενέργειες ορισμένων φαρμάκων, όπως τα αντιφλεγμονώδη και τα παυσίπονα

Εφαρμογές

Τενοντίτιδες Αρθρίτιδες χονδροπάθειες, φλεγμονές, οιδήματα, Οστεοαρθρίτιδα γόνατος ή ισχίου, Αυχεναλγία, Οσφυαλγία, Ισχιαλγία, κατάγματα, κακώσεις μηνίσκου, κακώσεις τενόντων και συνδέσμων, διάστρεμμα Άκανθα πτέρνας και πελματιαία απονευρωσίτιδα, Λεμφοίδημα, κυτταρίτιδα, ραγάδες

SHOCKWAVE

Shockwave

Το shockwave (κρουστικός υπέρηχος) είναι το ιδανικό μηχάνημα που διαθέτει η φυσικοθεραπεία για τενοντίτιδα ώμου, ασβεστοποιός τενοντίτιδα, επικονδυλίτιδα, τροχαντηρίτιδα, άκανθα πτέρνας.

Συγκεκριμένα ο θεραπευτής μπορεί να περάσει στην πάσχουσα περιοχή μεγαλύτερη ενέργεια (δηλ. περισσότερα bar) και έτσι να χρειάζονται λιγότερες εφαρμογές (συνεδρίες). Για τις περισσότερες από τις παραπάνω περιπτώσεις αρκούν περίπου έξι θεραπείες. Ο ασθενής από την πρώτη εφαρμογή αισθάνεται την ανακούφιση των συμπτωμάτων. Η θεραπεία διαρκεί 15 λεπτά δυο ή τρεις φορές, ανάλογα το πρόβλημα, την εβδομάδα.

Το φυσικοθεραπευτήριο μας διαθέτει το συγκεκριμένο μηχάνημα, το οποίο βοηθάει τους ορθοπεδικούς και νευρολογικούς ασθενείς να ξεκινήσουν πρώιμα την επανεκπαίδευση βάδισης και την εκπαίδευση ισορροπίας τους.

Eίναι ένα σύστημα το οποίο προσφέρει ασφάλεια στους ασθενείς να κάνουν τα πρώτα τους βηματα χωρίς φόβο.

αποτελείται από ένα μηχάνημα το οποίο είναι στερεωμένο στο ταβάνισε σε ενα διαδρομο  μήκους  τριών μέτρων , έναν ιμάντα και ένα ειδικό γιλέκο το οποίο φοράει ο ασθενης.

οι ασθενείς φοράνε το γιλέκο το οποιο συνδέεται με τον ιμάντα με ειδικούς κρίκους ασφαλείας

ο ιμαντας αναιβενει και καταιβενει ηλεκτρικα και έτσι δίνει τη δυναμη στον ασθενη να σηκωθεί απο την καθιστη θέση σε ορθια  με μεγαλη ευκολια..

ΣΑΡΩΤΗΣ LASER

Σαρωτής Laser

χρησιμοποιείται για την ανακούφιση του πόνου, για την επιτάχυνση της επούλωσης και τη μείωση της φλεγμονής. Η θεραπεία με λέιζερ έχει χρησιμοποιηθεί με επιτυχία για τη θεραπεία ενός ευρέος φάσματος ιατρικών παθήσεων, συμπεριλαμβανομένων των μυοσκελετικών προβλημάτων, της αρθρίτιδας, των αθλητικών κακώσεων, των μετεγχειρητικών τραυμάτων, των διαβητικών ελκών και των δερματολογικών καταστάσεων

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Αναλγητικό αποτέλεσμα

Διέγερση μικροκυκλοφορίας

Αντιφλεγμονώδες αποτέλεσμα

Βιοδιέγερση

Θερμική επίδραση και μυϊκή χαλάρωση

ΜΑΓΝΗΤΗΣ

Μαγνήτης

Η εφαρμογή των μαγνητικών πεδίων συμβάλλει στην αποκατάσταση πολλών επώδυνων και στην ανακούφιση πολλών εκφυλιστικών καταστάσεων

ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ

ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ

ΗΛΕΚΤΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΣ ΥΠΕΡΗΧΟΣ

Ηλεκτροθεραπεία

Η ηλεκτροθεραπεία χρησιμοποιεί την ηλεκτρική ενέργεια για να ερεθίσει νεύρα ή μύες με στόχο την θεραπεία πολλών παθήσεων και συμπτωμάτων. Ο ηλεκτρικός ερεθισμός χρησιμοποιείται: για την ενδυνάμωση την μείωση του οιδήματος την αναλγησία ,την υπεραιμία,και την μυοχάλαση.

Τύποι ρευμάτων που εφαρμόζουμε: tens, διαδυναμικά, διασταυρούμενα, Kotz, τριγωνικό, εκθετικό και ιοντοφόρεση.

Αναλγητικά ρεύματα είναι: Τα tens, τα διαδυναμικά και τα διασταυρούμενα.

Μπορούν να χρησιμοποιηθούν: στην οσφυαλγία, αυχενικό πόνο, ισχιαλγία, περιαρθρίτιδα ώμου, σε πόνο γονάτου, επικονδυλίτιδα, τενοντίτιδα αχίλλειου κ.ά.

Τα ρεύματα kotz χρησιμοποιούνται για μυϊκή ενδυνάμωση μυών που νερώνονται φυσιολογικά.

Το τριγωνικό και το εκθετικό ρεύμα προκαλεί σύσπαση των απονευρωμένων μυϊκών ινών χωρίς όμως να επηρεάζει φυσιολογικά νευρωμένους ιστούς που πιθανώς να βρίσκονται παραπλεύρως.

Χρησιμοποιείται για τον ερεθισμό τόσο τελείως όσο και μερικά απονευρωμένων μυών.

Τα διαδυναμικά ρεύματα ενδείκνυνται για την θεραπεία επιφανειακών και τοπικών παθολογιών όπως πόνους μετά από αρθρικά τραύματα, οξείες και χρόνιες αρθροπάθειες αυχενικούς πόνους, πόνους πλάτης, νευραλγίες ,μυαλγίες κ.ά.

Η μέθοδος της ιοντοφόρεσης χρησιμοποιείται για να διανεμηθεί ιονισμένο φάρμακο στους ιστούς, διαμέσου του δέρματος με την εφαρμογή συνεχούς ρεύματος. Με την εφαρμογή επιτυγχάνουμε θεραπευτικό αποτέλεσμα.

Ιόντα φαρμάκων :τοπικά αναισθητικά, αντιφλεγμονώδη κ.λ.π

Ενδείκνυται ιδιαίτερα για παθολογικές καταστάσεις οι οποίες εντοπίζονται σε επιφανειακά σημεία όπου δεν υπάρχει μεγάλη κάλυψη από μυϊκό ή λιπώδη ιστό. Σημεία όπως: το γόνατο, ώμος, ο αγκώνας, ο αυχένας , ο καρπός η κνήμη, το χέρι και τα οστά του ταρσού.

Η δράση μπορεί να είναι αναλγητική, αντιφλεγμονώδεις ,μυοχαλαρωτική και αντιοιδηματική.

ΗΛΕΚΤΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΣ ΥΠΕΡΗΧΟΣ

Θεραπευτικός Υπέρηχος

Ο θεραπευτικός υπέρηχος είναι ένα φυσικό μέσο που χρησιμοποιείται για την θερμική και μηχανική του δράση, στους εν τω βάθει ιστούς.

Με την εφαρμογή του  στα επώδυνα σημεία έχουμε στόχο την:

Αντιφλεγμονώδη,αποιδηματική δράση

Μυοχάλαση

Αναλγησία

Ο Υπέρηχος εφαρμόζεται σε παθήσεις όπως:

Ωμοβραχιόνιο σύνδρομο

Αυχενικό

Επικονδυλίτιδα

Αρθροπάθεια καρπού, γόνατος και ποδοκνημικής

Οσφυαλγία, μυαλγία

Διαστρέμματα

Εξαρθρήματα

Αιματώματα

Πώρωση καταγμάτων

Επούλωση ελκών

Φωνοφόρεση

Με τα ηχητικά κύματα των υπερήχων, περνούν τα μόρια μιας φαρμακευτικής ουσίας στους ιστούς.

Χρησιμοποιείται για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και άμεση δράση, ενός τοπικώς χορηγούμενου φαρμάκου στον ιστό, όταν προωθείται μέσω της μεθόδου αυτής.

Ο υπέρηχος μπορεί να συνδυαστεί με ηλεκτροθεραπεία

ΛΑΜΠΑ ΥΠΕΡΥΘΡΗΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ

Λάμπα Υπέρυθρης Ακτινοβολίας

ΔΙΑΘΕΡΜΙΑ ΜΙΚΡΟΚΥΜΑΤΩΝ